Oldal kiválasztása

Általános szerződési feltételek

1. Szolgáltatók
Gáspár Noémi egyéni vállalkozó
Nyilvántartási szám: 59614870
Cím: 1086 Bp. teleki tér 5.
Adószám: 90423912-1-42

2. Megrendelő
Megrendelő az a természetes személy, aki a honlapon biztosított űrlapon keresztül bármilyen
rendezvényre vagy képzésre jelentkezik vagy bármely más szolgáltatást igénybe vesz.

3. Az ÁSZF célja, hatálya és közzététele
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szolgáltató és a Megrendelő között a
szolgáltatás igénybevételére vonatkozó általános feltételeket és a szolgáltatás igénybevétele
során a Felek között meglévő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.
A Felhasználó az űrlap kitöltésével magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et. Az
ÁSZF ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a Felhasználó kötelezettséget vállal
arra, hogy a jelen ÁSZF változásait nyomon követi.
A Szolgáltató a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosíthatja.
A Szolgáltató az ÁSZF módosításáról a Felhasználónak nem köteles előzetes írásos
tájékoztatást adni.
A módosított ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított ÁSZF
publikálásra került vagy az excelninja.hu vagy a Szolgáltató weboldalán.
Jelen ÁSZF 2024. október 01. napjától határozatlan időre szól.

4. Kötelezettségek
A Megrendelő jogai és kötelezettsége
A Megrendelő a honlapon meghirdetett rendezvényre, és/vagy képzésre való jelentkezéshez
vagy egyéb szolgáltatás megrendeléséhez a honlapon elhelyezett űrlap kitöltésével, és

elküldésével kötelezettséget vállal a rendezvény, képzés vagy egyéb szolgáltatás díjának banki
átutalással, vagy bankkártyával történő kifizetésére.
Megrendelő kötelezetsséget vállal az egyéni képzések esetén arra, hogy Szolgáltatót minden
általa kért részlettel kapcsolatosan teljes körűen tájékoztatja, az elmaradt tájékoztatás miatt
meghiúsult képzések felelőssége kizárólag a megrendelőé.
A kifizetést követően a Szolgáltató vállalja, hogy az adott képzésre vonatkozóan minden
információt, adatot és igényt közöl, ezeket pedig Megrendelő maradéktalanul teljesíti – az ezek
hiányában meghiúsult képzés felelőssége kizárólag a Megrendelőé.

A Szolgáltató jogai és kötelezettsége
A Szolgáltató vállalja, hogy a képzési díj vagy egyéb szolgáltatás díjának vagy annak a
honlapon jelzett első részletének Szolgáltató bankszámláján történő jóváírást követően, a
számviteli törvényeknek megfelelő számlát állít ki a befizetett összegről. A Szolgáltató –
amennyiben képzéshez szükséges – bekéri a szükséges adatokat és információkat és azok
ismeretében megküldi a felkészüléshez szükséges elvárásokat.
A szerződéskötés technikai lépései:
A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató rögzíti és a szerződés utóbb
hozzáférhető lesz. A szerződés nyelve a magyar. Megrendelő az adatbeviteli hibákat a
megrendelés során bármikor javítani tudja egészen a megrendelés véglegesítéséig. A
Szolgáltató magatartási kódex-szel nem rendelkezik. A szerződés akkor válik hatályossá,
amikor az a másik fél számára megküldésre került. Szolgáltatója szerződés megérkezését e-
mailen visszaigazolja.

5.Elállás
A Megrendelő elállási jogai:
A képzési díj, vagy annak a honlapon jelzett első részletének Szolgáltató bankszámlájára
történő beérkezéséig a Megrendelő, szabadon elállhat a képzés vagy a rendezvényen való
részvételtől, amennyiben azt írásban, vagy e-mailben jelzi a Szolgáltatónak. Ebben az esetben
fizetési kötelezettség a Megrendelő felé nem áll fenn.
A képzési díj, vagy annak a honlapon jelzett első részletének Szolgáltatóhoz történő
beérkezését követően, de a képzés vagy a rendezvény megkezdését megelőzően több mint 14
nappal történő lemondás esetén a Megrendelőnek lehetősége van új időpontot kérni,
amennyiben nem fix időpontra meghirdetett képzésre jelentekzett, vagy 20 % dminisztrációs díj
felszámításával lehetősége van az összeget visszakérni.
A képzési díj, vagy annak a honlapon jelzett első részletének Szolgáltatóhoz történő
beérkezését követően, és a képzés, vagy rendezvény megkezdését megelőzően 14 napon
belül történő lemondás esetén, vagy amennyiben a Megrendelő a képzésen lemondás nélkül
nem jelenik meg, a befizetett képzési/részvételi díj adminisztrációs díjnak minősül,így az a

Megrendelőnek nem jár vissza, csak abban az esetben átruházható, ha erről írásos, mindkét fél
által elfogdott megállapodás született. felek az elketronikus megállapodást (e-mail)
(horsestairs@gmail.com) kölcsönösen elfogadják.
A képzés megkezdését követően a Megrendelőt elállási jog a csak abban az estben illeti meg,
ha a képzés tartalma nem egyezett a kiírtakban jelzettel.

Oktatóvideó /írott oktatóanyag szolgáltatás igénybevétele esetén érvényes elállási/felmondási
jogok
Megrendelő az oktatóvideó /oktatóanyag szolgáltatás megrendelésével kifejezetten kéri a
Szolgáltatót, hogy az oktatóvideó /oktatóanyag szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
teljesítését már a teljes díj megfizetésével egyidejűleg azonnal kezdje meg.
Az oktatóvideó /oktatóanyag szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés a teljes díj
megfizetésével jön létre.
Megrendelő az oktatóvideó /oktatóanyag szolgáltatás teljes díjának megfizetésével kifejezett,
előzetes beleegyezését adja ahhoz, hogy a Szolgáltató az oktatóvideó szolgáltatás egészét
teljesítse!
Az oktatóvideó /oktatóanyag szolgáltatás egészének teljesítése megtörténik azzal egyidejűleg,
hogy a Megrendelő az oktatóvideóhoz való hozzáférést megkapja.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási
jogát elveszíti. Megrendelő az oktatóvideót, oktatóanyagot sem továbbadni, sem
továbbértékesíteni, sem annak részeit sokszorosítani, sem továbbadni nem jogosult, annak
minden joga továbbra is Szolgáltató tulajdonát képezi, azt kizárólag megtekintésre dj át
Megrendelőnek.

A Szolgáltató elállási jogai:
Alacsony résztvevői létszám esetén a Szolgáltatót elállási jog a képzés vagy rendezvény
megkezdését megelőző harmadik napig áll fenn, elállás esetén, e-mailben és/vagy telefonon
jelzi a Megrendelőnek a rendezvény elmaradását és a Szolgáltató a befizetett összeget teljes
egészében visszautalja a Megrendelő bankszámlájára.
A Szolgáltató a Megrendelők képzésen vagy a rendezvényen történő részvételét a részvételi
díj, vagy annak honlapon feltüntetett első részletének bankhoz történő beérkezésének
sorrendjében biztosítja. A Szolgáltató minden elkövet, hogy a maximális, résztvevői létszám
elérése után újabb jelentkezések ne történjenek, azonban ennek megtörténte esetén a
Szolgáltató a képzés megkezdéséig elállhat a szolgáltatás nyújtásától. Ilyen esetben telefonon
és/vagy e-mailben jelzi a Megrendelőnek, hogy számára nem tud részvételi lehetőséget
biztosítani a képzésen vagy a rendezvényen, majd a befizetett összeget visszautalja a
Megrendelő bankszámlájára.

Vis maior okokból történő elállás joga a Szolgáltatót a képzés megkezdéséig illeti meg. Ilyen
esetben telefonon és/vagy e-mailben jelzi a Megrendelőnek, hogy számára nem tud részvételi
lehetőséget biztosítani a képzésen vagy a rendezvényen, majd a befizetett összeget
visszautalja a Megrendelő bankszámlájára.

6. Bankkártyás fizetés
Internetes oldalunkon lehetőség van többfajta fizetési módból válsztani (PayPal, utalás), melyet
a Megrendelő bankkártyával is ki tud egyenlíteni. Fizetéskor a Megrendelőt átirányítjuk a
virtuális fizetőportál magyar nyelvű fizetőoldalára, ahol a fizetés közvetlenül a nemzetközi
kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Internetes
oldalunk a bankkártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának
semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhetünk.

Részletesebb tájékoztatás az alábbi oldalon érhető el: (LINK) PayPal tájékoztató
7. Oktatóvideó / oktatóanyag szolgáltatásra vonatkozó külön rendelkezések
Hozzáférési jogok
A Megrendelő, mint regisztrált felhasználó kizárólag a szolgáltatás teljes díjának megfizetésétől
számított 5 (öt) évig férhet hozzá az oktatóvideóhoz. Megrendelő az oktatóvideót csak és
kizárólag a saját maga hasznára és céljaira használhatja fel. Minden ettől eltérő felhasználás,
hasznosítás tiltott és jogsértést valósít meg, mely eset a jelen 8. pontban meghatározott
mértékű kötbér fizetési kötelezettséget vonja maga után.
A honlapon való jelentkezés feltételezi az Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki
korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Megrendelőt terheli a számítógépe-, illetve az azon található adatok védelmének
kötelezettsége.
Szerzői jogok
Az oktatóvideó /oktatóanyag, mint szerzői mű (a továbbiakban: Szerzői mű) kizárólagos
szerzője és tulajdonosa valamint kizárólagos felhasználási jogosultja a Szolgáltató. A Szerzői
művön fennálló teljes körű és korlátlan személyhez fűződő és vagyoni jogok, így a felhasználási
jogok is kizárólagosan az Szolgáltatót illetik meg. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szerzői
művet kizárólag a jelen ÁSZF-ben engedélyezett mértékben használhatja fel, ezen túlmenően
azt semmilyen módon nem használhatja, hasznosíthatja.
Amennyiben Megrendelő a Szerzői mű bármely szerzői vagy felhasználási jogát bármilyen
módon és mértékben megsérti (különösen, de nem kizárólag pld. annak egészét vagy egy
részét lemásolja, nyilvánosságra hozza stb.), úgy egyszeri 3.000.000 Ft, azaz hárommillió forint

összegű kötbért köteles megfizetni a Szolgáltató részére a jogsértés megvalósításától számított
15 (tizenöt) napári napon belül.
Megrendelő a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten úgy nyilatkozik, hogy a jelen 8. pontban
meghatározott kötbért nem tartja túlzott mértékűnek, mivel az teljes mértékben arányban áll a
jogsértéssel okozott hátrány mértékével.
Oktatóvideó /oktatóanyag elérhetősége, felelősség
Szolgáltató vállalja, hogy az oktatóvideó /oktatóanyag éves szinten 95 %-os méretékben
elérhető, így 5% -os hibamérték megengedett és elfogadott.
Az 5%-os éves hibamértékbe nem tartozik bele, így a Szolgáltató nem felelős azért, ha
– a honlap bármely okból karbantartás alatt áll és emiatt az oktatóvideó időszakosan nem
érhető el;
– a honlap vagy az oktatóvideó meghibásodása/használhatatlansága olyan tényezők miatt
következik be, amelyeket józan belátás szerint a Szolgáltató nem befolyásolhat (például
természeti katasztrófa, háború, terrorcselekmények, felkelések, kormányzati tevékenység,
járványok stb.);
– a hiba a nem megfelelő sávszélességből adódik vagy a Megrendelő szoftverével vagy
hardverével vagy más informtikai és számítógépes környezetével kapcsolatosan keletkezik;
– a hiba a Megrendelő vagy hozzá közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó bármely természetes
vagy jogi személy vagy egyéb szervezet jogosulatlan tevékenységéből vagy mulasztásából
adódik;
– a hiba abból adódik, hogy a Megrendelő nem tartotta meg valamelyik szükséges
konfigurációt, nem a támogatott platformokat használ, nem követi az elfogadható használatra
vonatkozó valamelyik szabályt;
– a hiba hibás bemenő adat vagy utasítás miatt következik be.
Amennyiben a honlap vagy az oktatóvideó /oktatóanyag hibás, vagy karbantartás alatt áll vagy
egyéb okból használhatatlan, a Szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz annak
érdekében, hogy a honlap és az oktatóvideó mielőbb rendeltetésszerűen használható legyen.
Szolgáltató az 5%-os hibahatárt meghaladóan az általa okozott bármilyen igazolt kárért való
felelősséget a szolgáltatás nettó összegének 10%-ában korlátozza. Megrendelő ezt a lényegi
kikötést külön megtárgyalás és értelmezés után elfogadja és tudomásul veszi, melyet a jelen
ÁSZF elfogadásával megerősít
Vis maior
Szolgáltató nem felelős az olyan vagyoni- és nem vagyoni károkért és egyéb
jogkövetkezményekért, melyek a neki fel nem róható és a szerződéskötés időpontjában előre
nem látható, ellenőrzési körén kívül eső okból következtek be és nem volt elvárható, hogy e
körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa (ilyen pld. különösen, de nem kizárólagosan a
harmadik félnél fellépő üzemzavar, áramszünet, járvány, jogszabályváltozás stb).
8. A rendezvényekkel kapcsolatos rendelkezések
A rendezvények helyét, idejét és időtartamát a a weboldal, illetve Szolgáltató Facebook oldala
tartalmazza. A pontos információk tekintetében minden esetben weboldalon elhelyezett adatok

a véglegesek és irányadók. Az események közül azokat, melyek személyesen is látogathatók,
ezt minden esetben feltüntetjük. A személyesen látogatható eseményeken a Megrendelő
jegyvásárlására azonos vételi és elállási szabályok vonatkoznak, mint az 5. pontban.
Megrendelő az eseményeket tiszta, alkalomhoz illő ruházatban, józanul látogthatja. Késésből,
vagy egyéb okból való távolmaradás esetén számára semmilyen visszatérítés vagy
kompenzáció nem jár. Az eseményt megrendelő nem zavarhatja. Ha az eseményen a fentieket
nem tarja be, Szolgáltatónak joga és kötelessége többi résztvevő nyugodt tanulása érdekében
kivezetni, vagy beengedését megtagadni. Az események, rendezvények csak érvényes,
kifizetett jegy birtokában látogathatók. Ha a Megrendelő jelzi, hogy a megváltott jegy ellenében
nem tud jelen lenni, jegyét jogosult átruházni, vagy – amennyiben készül felvétel az eseményen
– a felvételt utólag megtekinteni. Ha a jegyárak eltérnek, árkompenzáció nélkül tudja a felvételt
utólag megtekinteni.
A rendezvényeken mindenfajta videófelvétel, hangfelvétel készítése elődások közben tilos.
Fényképezni szabad, de a szünetben, vagy amikor az előadó erre lehetőséget biztosít. Az
előadások felvételeit többnyire utólagosan elérhetővé teszi a szervező.

9. Záró rendelkezések
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az
irányadóak.
Bármely, a Felek közötti jogviszonyból eredő, vagy azzal kapcsolatos jogvitát – beleértve az
annak létezésére, érvényességére, vagy megszűnésére vonatkozó kérdéseket is – a
Megrendelő és a Szolgáltató, illetve Szolgáltató és a Felhasználó igyekeznek bírósági úton
kívül, tárgyalásos úton megoldani.
Amennyiben a jelen Szerződési Feltételek valamely rendelkezése érvénytelenné vagy
hatálytalanná válik, az a többi Szerződési Feltétel érvényét vagy hatályát nem érinti, kivéve, ha
ezen rendelkezés nélkül a Felek a szerződést nem kötötték volna meg.
10. Kapcsolattartás, segítségnyújtás
A Felek kijelenik, hogy elfogadják az elektronikus levél (email) útján történő kapcsolattartást,
mint a kapcsolattartás hivatalos útját. A Szolgáltató kapcsolattartásra fenntartott e-mail címei:
horsestairs@gmail.com
A Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatának telefonszáma: 06-+36702863424, mely
munkanapokon 15 és 18 óra között kereshető.
A Szolgáltató a Felhasználó által feltett, a Szolgáltatás működését érintő kérdésekre általában 1
munkanapon belül reagál, de előfordulhat, hogy a válaszadás ennél később történik meg.
A Felek a jelen Szerződési Feltételek hatálya alatt kapcsolattartóik útján együttműködnek, és
kötelesek a jelen szerződést érintő lényeges körülmények megváltozásáról egymást
haladéktalanul tájékoztatni.